söndag 28 augusti 2011

Det går fort....

...fast ändå händer nästan ingenting. Det är en konstig kluven känsla. Jag känner att det händer mycket med huset så här i slutspurten men samtidigt känns det som att tiden står stilla och vi inte kommer framåt, att det inte går fort nog. Vi har börjat försöka ta in att vi snart inte bara ska åka till huset och titta utan att det är där vår fasta punkt ska vara.  Konstigt men underbart!

Packningen går långsamt. Kommer sluta med att vi får ösa ner allt. Men vi har semester nästan en vecka innan inflytt så förhoppningsvis hinner vi packa färdigt då. Försöker måla om lite möbler oxå. Man kan säga att jag var entusiastisk i början men att jag nu försöker hitta ursäkter för mig själv att göra något annat :)

Tidigare i veckan träffade vi elektrikern för att välja spottar och gå igenom var vi ville ha svarta knappar och uttag. Kände att jag hade fått nog av beslut så jag ryckte lite på axlarna och pekade på en spott. F pekade på samma och så var det beslutet ur världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar