måndag 14 mars 2011

Vi har avlopp

Svängde förbi tomten idag där våra fantastiska schaktkillar jobbade över. Eftersom kung Bore bestämde sig för att åter besöka Lerum förra veckan så blev det knappt något gjort med schakten. Men nu har vi avlopp framdraget OCH nya schaktmassor att forsla bort. Så här långt har vi haft tur att SverigeHuset har ställt upp och forslat bort massor men nu är det vårat problem att ta itu med. Det kom dock fram lite fina stenbumlingar som jag tänkte försöka intala F att vi vill ha kvar på tomten :) Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Får se om jag kan skicka dit kameramannen någon annan dag i veckan.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är en bra idé med att ev. spara några stenbumlingar. Det kan ge lite extra liv åt trädgården. Det gäller ju bara att ni vet var ni vill ha dem! Jag antar att de är så stora att de inte är lätta att flytta på. Kul att det börja hända något efter all er väntan. Ser med spänning fram emot fortsättningen. B-M (svärmor/mamma)

    SvaraRadera